Usein kysytyt kysymykset

Salasanani pääsi vanhentumaan, enkä ole tulossa koululle vähään aikaan. Saanko vaihdettua salasanaa millään muulla tavoin?

Salasanan voit vaihtaa tai uusia salasanan vaihtopalvelussamme. Voit myös olla yhteydessä Jelppariin, yhteystietomme löydät sivun ylä -ja alareunasta.

SeAMKin opiskelijat voivat vaihtaa salasanansa myös verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella osoitteessa https://id.seamk.fi

Sukunimeni muuttui naimisiinmenon johdosta. Miten saan vaihdettua sen tunnukseeni?

Henkilötietoja koskevat muutokset tapahtuvat Sedulla yksikön asiakaspalvelusihteerien ja SeAMKilla opiskelijapalveluiden kautta, jolloin ne päivittyvät tietojärjestelmään automaattisesti.

Koulullani on käytössä WLAN. Pystynkö opiskelijana hyödyntämään sitä?

Opiskelijoilla ja henkilökunnalla on mahdollisuus käyttää yksikön WLAN-verkkoa. Ohjeet kirjautumiseen löydät Ohjeet -sivultamme

Haluaisin saada koulun sähköpostin puhelimeeni. Onko tämä mahdollista?

Sähköpostin asetukset löytyvät Ohjeet-sivulta kohdasta Mobiililaite -ohjeet

Koulun sähköpostiin saapuu paljon roskapostia. Onko mitään keinoa estää nämä?

Koulun sähköpostijärjestelmä suodattaa suurimman osan saapuvasta roskapostista. Läpi päässeille roskaposteille pitäisi käyttäjän toimesta luoda ns. säännöt. Ohjeet roskapostin suodattamiseen löydät Ohjeet -sivultamme.