Salasana_unohtui_vanheni_2019.png

 

 

SeAMK:n opiskelija - tunnuksen rekisteröinti

 

SeAMKin opiskelijana voit rekisteröidä tunnuksesi, tarkistaa käyttäjätunnuksesi ja vaihtaa salasanasi verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella tunnistautumalla osoitteessa https://id.seamk.fi/ Ohjeet palvelun käyttöön löytyvät täältä.

Huom! Verkkopankkitunnistautuminen ei ole käytössä Sedun opiskelijoilla.

 

 

pwm PWM

Jelppari auttaa

 

Seinäjoen koulutuskuntayhtymän ja Seinäjoen ammattikorkeakoulun oppilaitoksia palvelee tietohallinnon Helpdesk –palvelu Jelppari.

Jelpparin ideana on, että henkilö saa avun tietoteknisiin ongelmiinsa aina yhdestä osoitteesta tai puhelinnumerosta riippumatta siitä, missä hän kulloinkin työskentelee tai opiskelee. Palvelu toimii koko kuntayhtymän ja ammattikorkeakoulun alueella.

 

 

Vikailmoituksen / palvelupyynnön ohje


Anna aiheeksi  lyhyt kuvaus ongelmasta.

Järjestelmämme muodostaa ilmoituksestasi tiketin, joka sisältää tunnuksen muodossa IRxxxx. Saat ilmoituksen tapauksen kirjautumisesta kun Jelppari luokittelee sen. Saat automaattiset viestit myös työnkulun eri vaiheista, kuten lisätietojen pyynnöstä ja tapauksen ratkaisusta.

Mikäli lähetät lisätietoa tapaukseesi sähköpostitse, lisää tunnus hakasulkuineen aihe-kenttään. Soittaessasi muista mainita meille tapauksen tunnus.

 

vikailmoitus.png

 


 

 

mailto_jelppari@epedu.fi
office2013.jpg  Työntekijöillä ja opiskelijoilla on mahdollisuus ladata Office 365 ProPlus -tuote ilmaiseksi kotikäyttöön Office 365-palvelun kautta http://office365.epedu.fi. Kotikäyttöön tarkoitettu Office-ohjelmistopaketti sisältää mm. Outlook-, OneNote, PowerPoint- Word- ja Excel – ohjelmistot.